Monday, October 21

Menara KL

Rasa nya ini 3 minggu lepas, saja tak tau nak kemana, jadi bawa anak-anak jalan pergi
menara kl, aku pernah pergi dulu tapi dah lama masa menara kl baru buka dulu, Mrz tak
pernah pergi..

Aku pergi dah petang dekat pukul 5 baru sampai jadi orang dah tak ramai beli tiket
dengan tenangnya.. tak payah nak beratur...



Tengok aku dengan riaknya beli tiket tak payah susah payah nak beratur..




Nun disina tempat aku mencari rezeki..






Masa ini pon tengah nak berlagak dekat kawan2 Fb yang aku ada berada di ketinggian 276 meter
tu aku tengah upload lah tu.






Punyalah jakun nak mampus  teropong cari rumah sendiri
nasib baik jumpa dan boleh amik gamba kalau tak malam tu ai tido tak lena agaknya.








Si kecik nie kalau bawak pergi jalan-jalan diam jer.. good..good..




Pusing atas tu kejap jer tak sampai 15 minit.. lagi pon masa aku pergi tu dah tak ramai..
tak perlu take turn nak teropong bagai mungkin sebab tu kejap, kalau ramai orang
mungkin amik masa sebab nak beratur nak maki orang nak bergaduh bagai..hahaa





Lepas jambatan gantung yang amat menakutkan nie..eemmmmm
ada rumah-rumah negeri malaysia...









Si ziqrie ini pantang aku nak posing nak bergambar.. die pon sama naik nak bergambar
sama.. Tengok gambar ini aku dah ready die boleh berlari datang nak bergamba sama...
tu tengah nak letak bontot.. over yer...


Ok babah, ziqrie ready!!!







Ok anak-anak moh kita balik....


No comments:

Popular Posts