Thursday, January 16

Colmar Tropicale, Bukit Tinggi

Jalan-jalan 4 beranak ke bukit tinggi ini kali ke 2 pergi sini tapi dulu pergi bertiga dan jalan-jalan jer tak tido pon.. click sini kalau-kalau nak baca post yang dulu.. tapi kali nie pergi duduk dekat bilik jer sebab tempat-tempat macam rabbit, taman jepun tu dulu dah pernah pergi.. dan aku rasa cam tak ada ape yang menarik sangat untuk aku pergi lagi sekali...


Sebenarnya bilik ini terlalu besar untuk kami berempat.. Mula-mula ajak bob dengan wani tapi 
dorang tak dapat nak pergi sebab ayah wani operation hari tu.. 


Bilik mahal tapi alahai tv kecik.. bila kita orang nak tengok tv terpaksa tarik tempat tv tu kedepan sebabnye
tak nampak..tapi peti ais sikit punya besar, agak kurang faham disitu dari habis duit beli peti ais baik ko 
beli tv... 


Suka dengan bilik ini nak ke bilik siap ada anak tangga... Rasa macam 
wow..... 


Budak kecik nie dekat mana mama die nak amik gamba die pon nak menyelit jer..



Emmmm tahap kebersihan bilik mandi kurang memuaskan.. aku masuk bilik mandi kene pakai selipar




Sebelum sampai dekat sini kami singgah di genting sempah beli bekalan makanan tuk anak-anak...


Tapi sebelum bertolak dari ampang sempat pergi beli bekalan makanan tuk mak bapak anak-anak..


Kari ayam ini kalau tak silap aku beli ayam brand boleh tahan sedap..


Ini tuk stand by yer sebab makanan dekat sini boleh tahan mahal harganya.. tapi bila malam kita orang pergi 
jugak makan dekat bawah hotel ini.. 



Ini aje gamba yang aku ada.. gamba semua mrz amik guna camera phone die jer, 
boleh pulak memori card die jadi giler semua file hilang termasuklah gamba-gamba..
Gamba yang ada ini dalam phone aku.. kene beli camera jugak ini...

Tapi best lepak dekat sini rugi duduk 1 malam jer.. seronok lepak-lepak, makan-makan
dengan cuaca yang sejuk rasa macam tak nak balik kl lah...

c
haha ok bye!

No comments:

Popular Posts