Wednesday, January 21

Happy Birthday Mak

Tahun ini bertambah lagi usia mak, Alhamdulillah mak sihat masih sihat, masih  kuat tolong menjaga ziqrie dengan zaffriel. Sebab birthday mak jatuh hari isnin, hari kerja jadi aku plan awal dengan Ayah,bob dan Mrz tuk sambut awal.. Jadi memang dah plan nak pergi karaoke jer.. Hahaa sama jugak cam sambutan tahun lepas.. Cuma yang beza bilik jer, tahun lepas warna bilik hitam putih tapi tahun nie dapat warna hitam merah. Yang lain sama jer.


Sorry mak, amik gamba tak betul badan lain kepala ke lain..

Pada mulanye mak tak tau pon nak sambut birthday mak, tapi mungkin die dah boleh agak sebab aku beriya-iya tak kasi mak pergi kelas mengaji... Tapi bila aku pergi amik mak petang tu, mak masuk jer kereta ziqrie terus jerit, 'Happy Birthday opah' tadi mama pergi amik cake opah, siap tunjuk gamba cake dalam phone aku, ' Nielah cake opah, mama amik dekat kawan mama tadi'


Ini lah cake nye, fatin punya cake memang sedap, mak aku suka sebab tu aku minta fatin buatkan, dan dah rezeki mak fatin sponsor cake ini.. Tq fatin..


Tengok dalam, gabu gebas...


Masa nie baru sampai.. tengah amik mood..


Tak paham kenapa sampai senget couple dekat pintu tu..








Lagu pembukaan dari ziqrie














4 Jam dekat sini, macam nak pecah bilik nie, Sebab tu walau pon ber6 tapi atok sibuk nak amik bilik besar, sebab senang cucu die nak bersilat, berkuntau...



Selamat Ulangtahun kelahiran mak, akk doakan semoga mak akan sentiasa diberikan kesihatan yang baik, dilimpahi rezeki, dipanjangkan umur. Terima kasih untuk segalanya, 

We All Love U So Much!








No comments:

Popular Posts