Friday, May 25

Legoland Day 3

Wow lama betul tergendala cerita ke Johor dan Legoland. Part yang kenapa sebulan amik masa nak siap kan entry ini pon nanti nak cerita jugak. Kot kot nanti beranak urat putus tak ingat semua jalan cerita nanti.

Hari ke tiga tu nak balik dah, alah ada gambar ini aje pagi tu awal awal pagi aku dah kejut mak pergi makan sarapan yang lain semua tidur lagi. Aku teringin nak makan lontong kering dekat Hutan Bandar. Macam rugi bila dah sampai johor tapi tak makan lontong johor.



Dah siap siap nak balik boleh pulak ayah mengemas menyapu mengemop 1 rumah. Ayah memang rajin bab2 mengemas. Dia memang tak boleh tengok bersepah atau ada sampah tapi ni Homestay ha ha... 



Sebelum balik tuan rumah tu ajak bergamba kenangan katanya.


Tahun ini berempat mana tau ada rezeki tahun depan berlima pulak. 


Aik tak habis lagi menyapu???



Balik tu singgah makan dekat Rahmat ikan siakap goreng. Kedai ini lauk simple jer. Tak ada nya nak request tomyam ke bagai. Kalau korang nak datang makan dekat sini, baik korang call buat resevation dulu bukan sebab apa ramai orang makan dekat sini time lunch tambah lagi kalau hari cuti.


Makan sini kalau aku lah ikan cicah dengan kicap dah cukup dah.











Tak bagi can langsung nak amik gambar berdua, tau2 menyelit jer.


Lepas makan ingat nak terus balik tapi singgah tepi jalan ayah belanja makan durian pulak.



Lepas habis makan durian terus lah balik ke Ampang.

Habis dah cerita yang tertangguh berbulan-bulan ini. Terima Kasih semua insyallah ada rezeki nanti kita pergi holiday lagi yer. 

Anak-anak cukup lah 2 kali mama dan babah dah bawak abang dengan adik ke Legoland yer, lepas ini ada rezeki kita ke tempat lain pulak. Insyallah.


No comments:

Popular Posts