Thursday, August 9

Happy Birthday Ayah

Adoi punyalah malas nak update blog...
Sejak berbadan dua nie... ceh...
Apa pon aku malas.. jangan nanti anak dalam perut aku nie
malas cam aku dah...

Ok nk cite pasal sambutan kecil-kecilan birthday ayah
kita orang sambut anak beranak jer dekat rumah....
Malam tu cuma ada cake dan mak goreng meehoon jer
tapi lupa nak amik gamba...

Ayah balik kerja malam tu lambat dekat pukul 10.30
baru ayah sampai rumah...Aku pon dalam pukul 9.30
baru pergi rumah mak ayah.. maklumlah lepas buka
aku melengkor dulu,... malas + penat :)



Cake mak beli

Haha kene paksa bawak cake



Gamba tgh tiup cake tak jadi, tapi oklah sbb bukan ayah yang tiup pon
si kecik tu yang tiup semua bagi habis... atok sebatang pon tak tiup..hahaaa



Ayah suka ngan gamba tu, siap dah gantung kt opiz :)


HAPPY BIRTHDAY AYAH... WE LURVE YOU SO MUCH !!!!

2 comments:

Yanti Othman said...

happy bornday mr rosdin!

Raz said...

ayah nampak mcm muda lg. heppi birthday!

Popular Posts