Wednesday, August 1

Pasar Seni lukis gamba

Tahun nie ayah akan sambut Hari lahir yang ke 51...
Walau pon dah masuk 51 tahun tapi pada mata aku,
ayah tetap handsome :)

So tahun nie ayah kata tak sempat nak sambut dekat mana-mana
sebab die kerja ada buka puasa dan balik lambat....
Tahun nie pon tak tau apa nak kasi dekat ayah... jadi selepas
beberapa minggu berpikir dapat idea nak buat lukisan caricature
muka ayah..... sebabkn ayah aku nie peminat tegar dengan motor
harley davidson fatboy jadi gambanya harus lah ayah sedang
membonceng fatboy :)

plan asalnya nak minta tolong bob pergi ke CM hari sabtu
sebab tau jerlah keadaan aku sekarang nie banyak lembik
dari sihat.... tapi plan cancel sebab hari jumaat aku mc
so tak sempat nak print gamba...

Jadi pada hari isnin dengan keadaan diri yang agak lemau
aku gagahkan jugak diri pergi CM....
nasib baik sebelum tu aku dah ada contact orang yang nak
melukis nie,.... jadi bila sampai jer teruslah aku tuju dekat brother nie..

Bersepau jugaklah dekat 1 jam 1/2 aku tunggu gamba nie siap...
sebab bila dipikirkan baik aku tunggu dari aku kene datang balik
petang @ keesokkan hari kan... dengan mengadap jem lagi..
dengan badan yang lembik nie... baik aku tunggu jer...


Lepas 1 jam 1/2 menunggu akhirnya siap jugak gamba ayah...
Haha... ada lah iras-iras ayah aku, nak sama 100% memang tak
boleh lah kan sebab kata caricature bukan potret.. kalau potret
amik masa 3..4 hari baru boleh siap... lagi pon aku suka cam nie
nampak simple dah comey..hihihi


Jadi inilah hasilnya...... tapi belum complete lagi ini... ada yang kena
di tambah....

Untuk nampak lebih cantik aku minta bob tolong pergi
pasangkan frame......

Tada.......


Haha.. pada aku cute lah.. lain dari yang lain kan
Asyik-asyik orang bagi hadiah yang berulang-ulang jer
so kali nie lain dari yang lain sikit....

Insyallah next entry nanti cerita tentang sambutan birthday kecil-kecilan
kami di rumah yer :)



1 comment:

Popular Posts