Monday, November 26

HR Steak House @ Kg Baru

Malam minggu baru-baru ini plan dengan member nak pergi makan HR Steak Kg Baru.
Sampai sana lebih kurang pulul 8.00 malam..... Kedai penuh, kene mencari jugak meja
tuk duduk, walau pon kedai ini ramai orang tapi boleh dikatakan service dorang cepat
jugak lah... ini 2nd time aku ngan Mr Z datang makan dekat sini, 1st time dulu aku rasa
adalah 2 tahun lepas kot... itu pon bob yang belanja makan dekat sini, Dan aku rasa kedai ini
dah jauh beza masa 1st time aku datang dulu.. kedai dia semakin besar dan selesa...




Aku rasa tempat ini memang semenjadi tempat untuk pengemar steak dan harga nye agak
murah kalau nak di bandingkan dengan tempat-tempat lain.... 






Jadi kalau nak try makan dekat sini ini alamatnya... HR Steak House No 56, Jalan Raja Alang,
Kampung Baru kuala Lumpur. Kalau korang tau masjid kg baru masuk lorong masjid tu korang
terus jer, nanti beberapa meter korang akan nampak kedai ini sebelah kiri berhadapan dengan
Wisma Hijrah.... Selamat mencuba :)











7 comments:

Raz said...

sedapnye steak... nyum3

Cheap Flights to Entebbe said...

Right now every new day is the hardest day of my life, I force myself to get up each morning, and keep trying to achieve what I failed to do yesterday and hope to have accomplished before tomorrow.

Flights to Entebbe | Cheap Air Tickets to Entebbe

kasihredha said...

Ramainya org

MaszLaVista said...

inilah lokasi western food kegemaran aku seisi keluarga zan..dulu cininet je kedai dia..skrg wahhh dh makin besar. hrga mmg murah kalo nk compare dgn yg lain..tp sedap!

Izzan Yong Rosdin said...

Razfira : Yumyum :)

Kashredha : Ramai sbb murah kak dan sedap..

Masz : Nie dh balik sini boleh lah g makan.. brp lama ko balik bercuti?

Anonymous said...

lain plk jadi kat aku.dulu penah mkn kt sini utk dinner.tunggu waiter amek order je dah over 30min,sbb dah lama sgt tunggu so aku pi kaunter terus.brader kt kaunter tu mcm nk xnk je layan.then ade waiter passing sebelah aku,so aku ckp la kt dia aku n the geng ni dh tunggu lbh kurg 30min,boleh x amek order?aku rasa bahasa aku nice kot,tapi brader ni ckp dgn muka msm suruh tunggu kjp.so aku pi la duduk blk,15min lps tu baru nk dtg kt kitorg.mmg aku dah menyirap time tu,sbb "waiter" yg sebenar adalah kami,bkn dia.punyalah lama kami tunggu.tu baru tunggu utk order,tunggu mknn nk smpai aku x ingt lak brape minit.tapi bab mknn aku mmg setuju la mmg sedap.

tapi sebagai tanda terima kasih aku kt diorg,aku tinggalkn hadiah kt meja sblm blah... "service damn slow + layanan x mesra pelanggan!" aku tulis besar2 kt meja guna sos cili :P

(btw group aku semua laki,itu psl kot waiter x dtg layan kitorg.d@mn~!
and tadi google,ade terbaca keluhan pelanggan terjumpa lipas n tikus + longkang berbau.bab ni aku xtau laa,aku x survey plk)

Izzan Yong Rosdin said...

Aduh tang ada binatang yang kembang tekak nie.. mungkin jugak sbb tu
die murah kot....hehe

Popular Posts