Tuesday, June 25

Majlis kesyukuran Arieff Zaffriel


Syukur alhamdulillah sudah selesai majlis tuk Arieff Zaffriel.. Buat kenduri dah masuk
umur 3 bulan sebabnye semua orang sibuk dengan pilihanraya... Bila aku cakap sibuk 
dengan pilihanrayaada orang tanya ayah ko @ suami ko masuk bertanding jadi wakil
 rakyat ker..hahahaa

Jadi lepas selesai semua pilihanraya ayah aku pon kasi date bile die free.. Nilah bila 
nak buat apa-apakenduri atau nak pergi jalan mana-mana memang kene tengok date 
yang sesuai dengan time kerja ayahaku sebabnya die kerja tak tentu masa... 
Memanjang kerja... Jadi memang semuanye kena plan betul-betul tak boleh main terjah jer...

Jadi masa ayah aku bagi tau date ada lebih kurang 3 minggu lagi.. ha baru kelam kabut 
aku sebabnyaaku memang langsung tak de buat apa-apa persediaan langsung, sebab 
plan asal aku aku dah malas nak buar kenduri sebab tunggu cam anak dah besar.. 
Tapi bila dah compem nak buat aku lah yang jadi kelamkabut.

Kalau ikutkan hati semuanya aku nak buat sendiri...Tapi memang semua buat sendiri 
pon dari pada pergi beli barang dan buat sampailah semua nya siap..

Jadi planya 1. Yasssin cover kain cotton
                  2. Cookies in jar
                  3. Pahar teddy bear

Jadi ada 2 kali jer weekend first weekend pergi cari teddy bear, yassin dan juga jar tuk cookies... 
Jadi bila dah ada barang-barang yang di cari startlah mengikat reben.....





Minggu ke dua pulak 1 hari aku habis kn buat cookies pulak...










Dan last sekali Yassin cover kain cotton...




Alhamdulillah dengan bantuan serta idea  fatin dn Mrz dapatlah kami buat sendiri buai berendoinya
sendiri... Jom tengok gamba yer..











Sangat berpuas hati semuanya buat sendiri yang di impikan telah tercapai
kalau ada yang nak tempah biskut yassin atau buai berendoi calling-calling lah yer :)
Insyallah harga boleh runding...











Food tuk hari tu aku order jer dari  Faris Catering.




Terima kasih Mrz, fatin, ayah, mak, bob, waney, ziqrie :)
and big thank to zaffriel sebab sangat baik pada hari tu...dalam buai die tido jer
dan juga terima kasih pada semua saudara mara dan sahabat handai yang sudi memeriahkan
majlis Arieff Zaffriel... Insyallah ada rezeki kita buat tuk adik zaffriel yer...hahahahaa






Adik mok mama dgn babah

Adik mok mama ngan nenda Rosnah Johari
























No comments:

Popular Posts