Thursday, September 19

Seri Pan Pacific KL

Huhu holiday dalam kl namanye... Hari khamis ayah call die cakap nak tak duduk pan pac..
aku terus cakap ok jer... merehatkan diri dari buat kerja-kerja rumah di hujung minggu...
Tapi khamis mlm jumaat tu aku dah siap basuh kain baju sebab hari jumaat lepas balik kerja 
aku nak turus zzaaazzzzz pergi hotel... Aku sampai dah agak lewat jugak dekat pukul 9.00 malam..
dah lah tu belum makan pulak, ingat nak dinner dekat hotel jer tapi orang hotel tu kata ala carte 
agak lambat, haruslah tak tunggu kan... bila tanya ziqrie nak makan apa... laju jer die jawab mcD
teruslah atok die pergi mcD dekat bulatan jalan pahang..
Tapi dah lapa sangat lupa plak nak amik gamba...ada gamba kenit nie jer...




Lepas sudah makan kami pon balik lah ker hotel...
















Tak banyak ativiti pon dekat hotel, duduk lepak dalam bilik jer..


bila time lunch serbu pwtc pergi makan.. hehe









Kebetulan masa pergi makan tu ada indonesia food.. kami pon try lah..

Balik hotel lepak-lepak pastu pergi madi pool pulak..























knp angkat saya...saya nak mandi lagi lah

Aku rasa ini lah betul-betul bercuti habiskan masa 24 jam dekat hotel.. Hari ahda malam 
kami pon check out dari hotel sebab keesokkan harinya kembali seperti biasa...





No comments:

Popular Posts