Monday, October 27

6 tahun anniversary & Pandora

Kalau tahun lepas aku 1 family YRJ  bercuti ke sabah plus celebrate our wedding anniversary tapi tahun nie tak kemana pon, bila aku tanya Mrz ada apa-apa plan tak dia cakap entah lah, tapi aku memang tak pernah mnengharap macam Mrz nak buat surprise ker ape sebab dia mana pernah booking flight atau hotel.. semua benda-benda macam tu aku yang buat selama hari ini..

Jadi hari khamis lepas Mrz tanya kat aku nak hadiah apa untuk anniversary?? Hahaaa tak tu aku tipu,aku yang tanya Mrz dia nak belanja aku ape tuk anniversary.. Jawabnye entah.. Cehhhh!
Tapi nasib baik lepas tu dia tanya aku nak ape? Aku pon buat lah cerita sedih.. Aku pernah beli pandora yang cap ayam.. semua charms dah bertukar warna, dari silver jd kuning... Eh patutnye bukak happy ker beli silver jd emas.. Giler..

Nampaknye muka sedih aku menjadi Mrz suruh siapkan anak-anak.. Bila aku tanya nak pergi mana die cakap ikut jerlah..


Rupanya ke Habib Jewel ampang :)

Test baru pilih-pilih size

Gambar Google

Gambar Google

Gambar Google

Huwaaaa..... canteekkk sangat nie.. Konsep cam nie lah yang aku suka, nak banyak pada warna silver, yang banyak warna mungkin tak kot, Ada banyak kot charms die pilih jer ikut citarasa masing-masing.. 

Sebijik charms tu harganya yang paling murah RM85 tapi kecik bebenor, sampailah ada yang stones RM295 seketul au rasa kalau nak penuhkan semua mau tiap-tiap hari aku makan maggie jer kot. Gold 14karat pon ada harga RM6k gelang sahaja.. 


Saja jer suka-suka nak mula collect sikit-sikit.. Sebulan beli 1 bijik..

Bila dah tray seronok sangat baru aku teringat, aku tanya kat Mrz eh tuk b kene bagi hadiah jugak lah kan... Sebab nie anniversary bukan birthday... Mrz senyum jer.. Ok die senyum tak mintak ape-ape abaikan jerlah...

Terima kasih banyak b.. Selamat ulangtahun yang ke-6, just want you know i'm not a good wife enough but i'm trying my best to improve!
Kawin 6 tahun anak 2 nanti kita tambah lagi yer, kita try baby girl tuk teman ayg pergi beli pandora yer... :)

















Syukur Alhamdulillah we have completed 6 years journey. Many more years to come!













No comments:

Popular Posts