Thursday, April 26

Aku tak tau nk tullis tajuk aper untu k entry nie....

Hati tengah rase tak syok,,, adoooiiiii boring lah...
Semalam aku seronok Mc duduk rumah dengan ziqrie..hahaa

Aku mc sebab tengkok aku nielah tergeliat....
sebanrnya dari hari selasa dah rasa tengkok nie nk bergurau ngan aku...
tp buat bodoh gak sbb rasanye sakit tu tak teruk sangat...
Tapi bile dah petang makin menjadi-menjadi pulak sakit nye...
Aku pergilah klinik kat bawah opiz aku nie...
Doc tu kate jadi cm tu sebab urat aku stress @ aku tido terlalu lena
tak beralih-alih tido terlalu lama dalam posisi yang sama...

Oklah doctor wat ever.......

Malam tu balik rumah sakit makin menjadi... mintak tolong 
mr hubby tampalkn koyok yang doctor kasi... hehehehee koyok tu besar
klu tampal kt muka compem penuh 1 muka...tp aku lupa lah pulak nak amik gamba..
hahahaaaa.....

Ada lega sikitlah tampal koyok tu sebab die panas berangin...
so rasa syahdu syahdan lah... tapi kejap jer...
tak sampai 1/2 jam aku rasa cm tak de rasa angin nye tu...
ker kulit aku yang tebal sgt,... hahahaha

Uiissss malam tu sebelum nk tido aku makan lah ubat yang aku amik kat klinik tu...
doctor tu ckp kt aku ubat tu makan malam, sebab ubat tu mengantok...
Seingat aku aku makan ubat tu pukul 11.30 malam
tp yang peliknye sampai kol 2pagi  aku tak boleh nk tido...
tak kn doctor tu kasi aku salah ubat kot..ahahaha
tapi lepas tu aku terlena gak lah pukul berapa aku tak ingat....
Jap nk cite pasal salah ubatkn... dulu seingat aku lah mak aku penah sakit mata
die pergi klinik Idzham kt kosas tu.... bile die balik die sapulah ubat mata tu
tapi die ckp mata die pedih dan rasa berangin... die call klinik idzham tu
tanya iyer ker klu ubat mata mmg berangin.. pastu  nurse tu ckp 
eh tak ubat mata tak berangin... mungkin kita salah bagi ubat kot...
akk datang balik lah yer tukar ubat lain.... sajak jer kn mulut bercakap salah
bagi ubat.. klu buta cm ner... aku pon silap patutnya aku suruh mak aku saman jer
klinik tu.. klu tak mesti skrg dah kaya raya.....

ok sambung balik cite tengkok aku....
Esk tu bangun pagi tengkok aku nie rasa sakit lagi,...
apa lagi aku terus membuat keputusan bahawasanya aku akan mc hari nie....
Lps mr hubby pergi keja aku sambung tido lagii....
syokkkk oooooo....

Bangun siap-siap nk g klinik tp ziqrie pulak tak bangun-bangun lagi
nk kejut kecian pulak... jadi aku tuinggu lah die bangun...
dekakt kol 12.30 baru die bangun....

Pastu terus ke klinik sbb nak mintak mc....
doctor klinik tu punyalah baik siap urutkan belakang aku....

hahaaaaaaaa........ lepas dapat jer mc terus g kedai mamak tapau nasi...
pastu ke giant beli lauk tuk masak malam....
malam nak tido makan baru terpikir nak makan ubat yang aku dapat dr klinik
siang tadi.... dalam masa 1 jam aku dapat rasakn perubahan..jeng..jeng...
Tengkok aku dah tak sakit..yehh..yehh....
Alhamdullilah......

Yehhhhh aku telah kembali sihat seperti sediakala....
seksa tau bile tengkok kite kene di senget kn.. bukan 
dalam kedudukan yang normal....terteleng-teleng kepala aku...
kalau korang nak rasa cubalah korang patahkn tengkok korang...

Yang ziqrie pulak pantang nampak aku mesti tanya
mama kit? papa wat nie??

aku  dah naik malas nk jawab tapi anak kan.. aku iyer kn aje....

Jadi lepas nie mintak-mintak jangan lah kene lagi... seksa ooooo....

mr tengkok lepas nie jangan nak bergurau senda dengan ai lagi yer....


tata....

No comments:

Popular Posts