Monday, April 23

KTV

Assalamualaikum.... Selamat pagi isnin pada semua...

Mcm ceria kn :) mmg ceria sbb bergumba di dihujung minggu.......
ada cerita nk kongsi sepanjang hujung minggu lps yg buat aku gumbira tp tu next entry yer..
nie nka kongsi dulu cite 2 minggu lps, rasenya cam dh seminggu x bukak langsung blog nie
kebizian dong...

2 minggu lps kami anak beranak pergi KTV ampang park apa lagi pergi melalak mengiburkan hati
 tapi ayah aku tak g... die kerja...tapi di sponsor penuh oleh Mr Director pwtc....heheee

Salukn kite org pergi Red box kat Pavi, tapi kali nie pergi ktv sbb nye murah..
tp tu lah ek klu dah murah mesti ada yg tak syok... cian aku tgk gamba2 artis kt screen
masa pilih2 lagu tu, gamba dalm tu semua main tangkap muat jer...
semua gamba yg zaman2 berhingus... gamba ziana zain pakai liptik merah menyala
eye shadow wane purple penuh 1 kelopak mata..pastu jenis yg mesti keluarkn remos secuit...
heheheee.....

ok bkn nka cite pasal zz....... masa hari nk g tu aku call ktv dr pukul 11 pagi sbb
nk booking lah konon takut penuh, dan malas nk kene menuggu.. klu boleh
kejak ker kaji dlm ktv tu nk terus pegang mic dan nyanyi.....

So janji ngan bob n emak jumpa kt ampang park pukul 12pm , pukul 11.45pm
aku dah sampai...  dengan semangat nk naik lif tp lif tak berfungsi ... rupanya ktv bukak
pukul 1pm... no wonder lah call bnyk kali tak angkat, belum bukak...hehee
so saper yg nk g ktv bukak pukul 1pm - 3am yer...

sbb kite org sampai terlalu awal ada bnyk masa lagi kami pergilah mkn mcD dulu....
harus penuhkn perut dulu sbb jap lagi bnyk nk pakai tenaga nk nyanyi nie..


Comey tak???? :p

Tepat jer kol 1 dengan pantas terus menuju puncak,,hehehee tak menuju ke ktv...



Ini mmg standard klu pergi karaoke mmg die yg akan pilih lagu dulu, aku ingat aku yg tak sabar
rupanye die lagi tak sabar dari aku...


Yeh nie bro amik mood dulu betulkan idung betulkn kerongkong....... die mmg kene tunggu lama sikit 
nak bg mood tu kembang...



Yer ini kak yong a.k.a aku mmg kene usik orang dulu... klu tak mengusik nng aku nyanyi 
suara aku kurang merdu... 



Ini budak kenet filling2 nak menyanyi.....



Yehhh tu sah puan norehan dah pilih lagu... habis semua keluar lagu sudirrrrr



Bincang nk pilih lagu aper... suara mesti kene bg power hokeeyyy!!!


Hahahaha aku paling suka gamba nie.... ziqrie macam pandai2 jer nyanyi..... 





Ni gamba felling2 cam best couple 4ever.... amin mudah2an.. gaya2 manja gituuuu


Ni aku lupa die nangis sbb aper......


Ziqrie amat teruja bile aku pasangkn lagu keanak-anakkn....... aku suruh die nyanyi die terus tercengang sampai lagu habis....


Kali nie g bez.... sbb lagu yg aku pilih semua lagu rock kapak sampai ilang2 suara aku.... walau pon tau masa menjerit tu suara pecah tp kata pergi karaoke kn tuk happy2 bkn nk cover suara kepit2 jadi kami belasah jer... janji happy... tp tulah bile happy2 cam nie aku mesti teringat kt Nina....wwaaaaa




korang nak tau siapa nina? Farah Amanina.... Makcik nie bkn sedara mara aku pon.. tp die nie x gf adik aku.... walaupon hanya gf tp kite org dah anggap die nie mcm keluarga sendiri.. maner jer kite org pergi holiday ayah aku mesti ajak die pergi sekali.... nina nie jenis happy person, easy going, campak kt maner pon boleh, suka berterus terang, boleh diharap buat kerja tp nk kene suruh.... dan aku rase die suka dengan budak2.... tp tulah ek dah tk de jodoh die dgn adik  nk wat cm nerkn ... tp jodoh tu kan rahsia ALLAH tak de siapa yg tau... Insyallah 1 day who knows......






1 comment:

Unknown said...

uwaaa...terharunya saya!! ahahah, ala kak, kita still sister what.. couple x couple blakang citer..muah2! love you!

Popular Posts