Tuesday, April 10

Sepetang di PWTC

Hari sabtu lepas ajak mak  teman aku beli kasut...
Kasut nak g Gym...nk kurus okey..
Niat asal nak pergi JJ tp sebelum tu nk g makan dulu
perut lapa giler.. ziqrie pon dah lapa mintak nasi...

hahaaaaaa singgah 1 kedai kt kg baru, dah ddk rupanya
baru tau kedai nie jual nasi ayam penyet jer... dah ddk order gak lah
dah r lembab nk mam***!
order air sirap pon tk sampai2 tu baru aku order air sirap
klu order air yg pelik2 5 tahun lagi agaknye baru dapat minum...
Pastu pekerja indon kt kedai nie punya lah bising2 dorang berborak
sesama sendiri... krong kreng..krong kreng... tp rasanye dorang
cakap jawa rasanye....

Dah tunggu kt 15 minit air sirap tak gak sampai2 aku plak yg naik menyirap!

tgh duduk menuggu tu ayah call ajak g lunch kt Riverside Pwtc....
aku terus ckp kt indon tu nk cancel makanan dn air yg kite org dah order tu...

''tp makanannye semua udah siap''

Ah ada aku kisah ko buat air pon lembab..... aku terus cakap cancel ada hal....

pastu terus kite org gerak.. bye orang indon!! hahaaaaa

pastu kiteorg terus gerak ke pwtc.. ayah dah siap tunggu kt guard... dan terus ke Riverside!


Uuiisss masuk jer terus rasa cm riverside tu aku punya, tak de orang pastu tgk dessert die aduuuhhhh tak terkata dah...... 









EEmmmmm semua nampak sedapkn.. mmg sedap pon....

Yang bawah nie semua lauk nasi campur... tak menyesallah aku cancel ayam penyet kt kedai indon tu...
uuiiisshh klu cam nie korang tgk makanan nie masa bulan puasa compem bergoncang iman korangkn..hahaaaa











Nie nasi aku... Bile makan sedap2 cm nie teringat mr hubby dan adik gumuk saya bob....... bile makan dorang tak de rasa cam hidup tak complete... 



Coverline nie letak semua depan ziqrie..hahahaaaaaaaaa

Lepas jer makan cam nk pecah perut, Ayah ajak pergi tgk pameran perabot.. mastu ada gak pameran 
pengantin.....

Emmmm ziqrie amik gamba ngan mickey & minnie.... amik gamba dengan patung dulu yer syg nnt 
klu mama ada rezeki mama bwk ziqrie pergi Disneyland ok!






nie car ziq.... mama car ziq..... ziqrie ingat nie katil die... lebih kurang samer cm die punya...



Nampak tu tangan atok... ziqrie tarik jer atok dan atok layan jer cucu sorang nie......


Dah puas ziqrie amik gamba dgn mickey & minnie  kite org pon jalan2 pusing2 tgk perabut
eemmm cuci2 mata... mana gamba yg aku amik kt bwh nie semua yg aku berkenan
tak tau bile dapt bile tp angan2 tu haruskn! Insyallah 1 day...














Otw nk keluar ziqrie banti lagi dekat booth Disnye nie nk amik gamba lagi ngan mickey tp yg kecik..hahaa


Ok pinjam moto kawan atok amik gamba yer.... tuan punya moto nie orang kuat UMNO nie nampak ada gamba najib lagi tau..



Lepas habis jalan2 cuci mata kami terus ke The Mall mak shopping + payung aku sekali...
Tq mak.. tulah kasih sayang sorang ibu anak dah tua pon belanja shopping lagi tau...
Habis shopping terus balik rumah......





No comments:

Popular Posts