Thursday, December 13

Selera orang demam

Cerita minggu lepas.. Hari jumaat 7 December 2012 Mr Z demam kebetulan aku pon MC sebab
sakit belakang sehari sebelum tu sibuk berniaga dekat opiz...
Jadi alang-alang aku pon samalah menjaga orang demam....

Hari jumaat tu 1 hari dia tak bangun, memerap jer dalam bilik.... Makan pon tak nak...
Jadi 1 harilah kami 3 beranak duduk melepet dekat rumah jer tanpa sebarang aktiviti
berfaedah... Apa taknye dari pagi sampai malam duduk tengok tv jer....


Bila dah hari sabtu aku rasa Mr Z cam dah kebah sikit tapi muka semua masih bengkak 
Die nie memang cam gitu bila demam jer habis semua bengkak-bengkak
dan berselubung 1 hari sampai ziqrie pon naik pelik... ziqrie tanya dekat aku...
mama, papa nape? agaknye die pelik bapak die nampak muka aja ... hahaahaha
aku tengok macam orang menurun pon ada...


Jadi petang tu bila dah ok sikit Mr Z cakap die nak berjalan-jalan.... Terus aku ngan ziqrie 
lompat bintang..hahahaaa dengan pantasnya aku ajak die pergi Jusco....

Sampai jer Jusco Mr Z terus ajak pergi makan dekat Teppanyaki teringin katanya...
Lagi sekali aku lompat Bintang... Selera orang demam aku ikutkna aja... Tapi ziqrie 
tak lompat sama sebab die sibuk nak makan Mcd.... hahaaaaa biar mama lompat 
sorang-sorang....



Kedai nie semua pekerja die bangla... ilang sudah keaslian Mr Teppanyaki 
@ pon Teppanyaki ini berasal dari bangla?hakhakhak


Muka masih bengkak, tapi nampak dah ok banyak... Alhamdulillah


Tembikai nie dapat free pekerja bangla tu kasi dekat ziqrie



1 Daging 1 Ayam pastu kita bahagikan 2... hehe save skit kan...

Lepas jer habis makan masuk balik dalam Jusco sebab aku nak beli spender,
iyerlh spender yang ada dah tak sesuai untuk ibu mengandung, rasa tersepit perut aku...
Cerita pasal spender ada 1 couple nie membontot jer awek die pergi beli Bra, siap
tolong pilih dan pegangkan lagi..  Adoi kalau iyer pon sayang tak kan sampai cam tu sekali
aku dulu pon bercinta jugak tak delah aku suruh boypren aku pegangkan bra aku....
 Bukan masalah besar pon die nak teman awek die tapi membuatkan orang perempuan yang 
lain rasa tak selesa nak pilih bra dengan spender aku nak beli bra pon terus terbantut sebab
 segan dengan jantan tu....

Selesai bayar spender ziqrie dah tau dekat mana tempat yang harus di tuju laju die jalan..




Datang sini bukan anak jer happy yer.... Mak bapaknye pon happy 
tumpang sekaki... hehehe



2 comments:

Yanti Othman said...

jgn lompat tinggi2.. nanti tak sempat tunggu february..

Izzan Yong Rosdin said...

kalau keluar awal boleh pergi langkawi..hehee

Popular Posts