Wednesday, December 19

Oh Set Bersalin

Sekarang dan masuk 31 minggu... Adoi kalau ikut masa bersalinkan ziqrie dulu
masa 38 minggu ziqrie dah tak sabar nak keluar.....

Sekarang ini aku tengah sibuk tengok set bersalin... Dulu masa ziqrie aku guna product Amway...
Tapi sangat membezir sebab aku guna untuk beberapa hari jer, sebab nya product tu 100% 
berasaskan jamu.... Aku tak tahan habis badan aku naik ruam, muka semua gatal-gatal..
Sangat membazir tapi ada member aku yang baru lepas bersalin aku bagi lah deat dia...
untung member aku tu kan dapat free....

Jadi untuk mengelakkan pembaziaran untuk kali ini... aku hanya servey product-product
yang moden sahaja... tak ada jamu-jamu..... buat masa ini hanya 2 jer yang ada dalam kepala
aku.... 1. Leesa Formula 2. Set bersalin Tanamera....

Rata-rata yang aku tanya ramai kata Leesa formula okey.... tapi bila tanya pasal tanamera
member aku cakap sangat bagus siap pergi spa tanamera lepas habis pantang.... ini yang
buat aku kompius ini.....

Harga untuk Leesa RM 360.00 
1. Bengkung
2. Body Contour Gel
3. Cotet Emas Uncang
4. Ginger Cream
5. Minyak Telon
6. Teblet Haruan
7. Tablet Prawan
8. 2 Pek Tungku

Harga untuk Tanamera RM360.00
1.HERBA PEMBERSIH WANITA
2.HERBA MANDIAN
3.MINYAK URUT HERBA
4.TAPEL
5.BENGKUNG
6.TEH HERBA
7.PILIS
8.LULUR BADAN HERBA
9.MINYAK KELAPA DARA
10.SABUN MANDI HERBA
11.AIR BUNGA LAVENDAR

Argh................. Aku keliru!!!! tak tau yang mana 1 tapi hati ni lebih pada set tanamera....
Nantilah di pikir-pikirkan tapi sebenarnya sayang kan RM360.. hahaa untuk diri sendiri pon nak berkirakan
apa daaaaaaaaaaaaa...............


3 comments:

kasihredha said...

Kdg2 dlm pakej tu...ada yg tak terpakai kan

Izzan Yong Rosdin said...

ahah kak...tu yang takut membazir tu... dh lah mahal... :(

Raz said...

konfius gak.. harga same je

Popular Posts