Tuesday, December 11

Ziqrie Casting at Newlookcasting

2 minggu lepas bawak ziqrie pergi pergi newlookcasting untuk buat profile..
saja aku mengatal mana tau kalau-kalau ada rezeki ziqrie untuk buat iklan atau 
bergamba-gamba untuk majalah... jom layan gamba :)


Mula-mula sampai jer kene isi borang, pastu orang yang punya agency ini tanya ziqrie nama siapa...
pastu dia  ''tanya duduk dekat mana''? 
dan dengan selambanya anak aku jawab.......
 ''Qi duduk dekat rumalah''
 Pastu orang orang tu ajak dia pergi amik gamba... dengan lembutnya die ajak...
tapi ziqrie jawab.....
''Eeemmmm tak perlah Qi tak nak''

Emmm aku pasrah jerlh kalau anak aku tak di panggil untuk any job..hahaaaaa


Gamba atas ini bila orang tu suruh buat peace... tapi anak aku semangat cintakan malaysia
terlalu meluap2 di sanubari anak aku nak buat 1 malaysia.....



Ceh asa nie ziqrie dah kembang sikit dah naik syok... siap cekak pinggang bagai-bagai.....


Yang kes nganga mulut nie sebab orang tu suruh senyum dan tunjuk gigi... sebab tu die nganga
dia ingat orang tu nak tengok gigi die agaknya.... hahaa orang tu camaraman sayang bukan doctor
gigi..... 




Banyak jugalah gamba dia amik, pastu die suruh tukar baju... memang awal-awal lagi orang tu dah
email aku suruh bawak extra baju.....


Oklah first experience tuk ziqrie dan jugal mak bapaknye... Lepas ini aku cari lagi kita bawak 
lagi ziqrie pergi casting tapi mungkin tunggu aku lepas bersalin lah sekarang dah tak larat oooooo.... :)

1 comment:

Raz said...

pandai bergaya lah! leh jadi model ni

Popular Posts