Tuesday, February 19

Ai Keliru

Ari nie aku terlau rajin nak mengupdate blog... sebabnye aku bosan hati da takde dah dekat opiz nie...
aku rasa datang opiz nie cam aku heret badan dan kaki tapi hati aku sedang bersenang lenang dekat rumah tunggu masa nak bersalin jer....

Nak cerita pasal Due date mengandung nie... kan dulu aku penah cite masa ziqrie aku bersalin masa 38 minggu.... Esok aku dah masuk 40minggu tapi aku ada keliru sikit.. Kali ini memang aku pergi checkup setiap bulan di klinik kerajaan mingkin nanti aku bersalin di Hospital kerajaan Ampang..

Nie yang aku agak pelik aku tak tau mana 1 yang betul 2 gamba atas dan bawah nie aku buat online dari website Pa&Ma... Due date aku pada 20 Feb 2013 dan date ini sama dengan date yang doc beritahu pada aku masa aku buat 1 pregnant checkup dekat klinik dekat dengan rumah....


Tapi bila aku pergi checkup dekat klinik kerajaan due date aku dah lewat 3 hari jadi 23 Feb 2013
date 1st day period aku bagi sama jer...


Memang betul cuma 3 hari jer beza tapi masalahnya kalau aku bersalin ikut date 23hb lagi lama lah aku nak bersalin selagi aku tak sakit... Aku tanya dekat kawan-kawan ada yang kene induce selepas 7 @ 9 hari lepas due date.. Masalah jugak... Aku baru bercadang-cadang nak start amik cuti minggu depan.... Puas jugak sehari dari semalam aku dok pikir..hahaha.... orang kalau dah tak de hati nak kerja jadi cam aku ni lah... Aku mohon jugak pada Allah semoga sakit nak bersalin nie datang dengan sendiri aku takut lah kalau kene induce..  mesti double sakit.... Semoga Allah permudah kan segalanya.. amin...

No comments:

Popular Posts