Tuesday, February 19

Sentul Carry House


Pergi makan nie aku pon tak ingat bila, tengahari mak ngan ayah aku dah datang rumah, ajak pergi lunch..
pastu ayah aku tanya akak teringin nak makan apa.... Aku cakap lah sedap kalau dapat makan kari kepala ikan, tapi nak kepala ikan yang besar, kecik-kecik tak nak... Pastu ayah kata ok...... Layan beb makan dekat sini.... ulala.......... 
Jom layan gamba makanan yang ulala...........................................




Konsep makan dekat sini korang pilih lauk apa yang korang nak, pastu bagi tau lah nak berapa ekoor udang ker, sotong ker... lauk pauk semua berasaskan makanan ala mamak style.. kepala ikan pon ada saiz tuk hidangan berapa orang harga ikut kuantiti yang korang amik dan saiz kepala ikan...










Udang dengan sotong ini aku mintak yang baru, yang dah lama terdedah tu dah sejukkan jadi kalau nak yang baru lekuar dari kuali mintak dekat pekerja dai nanti dorang goreng yang baru..... makan panas-panas barulah ulala.....





 Total makan lebih kurang RM260++ rasa berbaloi harga tu untuk 5 orang makan semua air buah + kek aiskrim sekali... jom jom g makan tempat ulala...............





1 comment:

Unknown said...

cer follow gak blog kite ni di kingchickenwingkcw.blogspot.com

Popular Posts