Tuesday, February 17

Kedai makan Upin Ipin

Minggu lepas follow up pergi check telinga ziqrie, die dah mengadu sakit telinga pulak, 
risau ok tapi tu nanti lah cerita sebab nak kene pergi jumpa doctor sekali lagi lepas raya cina 
nie, insyallah..

Sebelum pergi hospital tu lalu depan taman dagang tu nak menghala ke jalan ampang 
memang ada 1 kedai makan upin ipin nie, zaffriel salu jugak lah tunjuk, sebab sekarang ini 
ziqrie dengan zaffriel memang aku dok bukak cerita ini dalam bilik sebelum nak tido sebab nak suruh dorang diam, senang dengan aman damai aku boleh mengosok baju.

Jadi dah lalu ziqrie sebut nak makan dekat kedai upin ipin walaupon dah terlajak gagah babah die pusing balik, aku pernah dulu makan dekat sini dengan mak, memang dah tau makanan die ok2 jer
tapi anak-anak nak layankan aje..


Teruja sangat ini, sampai tak boleh berdiri setempat nak amik gamba..


Ok dah boleh diam kejap


Nie pon dah boleh diam tapi nampak sangat macam tak sabar nak masuk dalam.



Tak ada orang pon masa nie.. aku dengan 1 family lagi, soronok lah dorang melilau-lilau dalam kedai nie.


Nampak semua die nak. 


Tengah strees nak order makanan, dulu masa makan dekat sini order meehoon sup / soto, masa dalam kereta dah pikir lah nak makan makanan yang sama, rupanya dah tak de, cuma ada nasi ayam, ayam goreng,pasta pastu ada lg 2..3 jenis lagi.


Air bandung sedap, mungkin lagi sedap kalau order bandung cincau.


Ayam goreng upin ipin untuk zaffriel.


Nasi ayam madu order 2.. 1 tuk ziqrie 1 tuk mrz, aku kacau-kacau jer makanan anak.



Sedap adik makan ayam goreng, ziqrie kata ayam tu kak rose yang goreng.


ziqrie dengan fizi, aku pon dah hafal semua charecter ok.



Perut dah kenyang kena jalan, mana boleh duduk saja rugi.


Total bill...











1 comment:

Raz said...

kak Rose yang goreng? hahahha comelll

Popular Posts