Tuesday, February 28

Happy Birthday to me!!!

25 Feb 2012

Alhamdullilah... Syukur kepada Allah swt masih panjangkan umurku untuk terus bernafas di bumi mu ini...
Tahun ini genap umur aku 28 tahun syukur padamu Ya Allah kerana berikan hambamu ini sihat tubuh badan dan murahkan rezeki hambamu ini... Jam 12.01 malam dapat ucapan hari jadi jd En suami.. pagi2 pagi mak dan ayah dah wish birthday dan di ikuti kawan kawan di FB dan sms... Tq diatas doa korang semua!!!!

Pagi tu mak dah call tanya ari nie ada pergi mana mana tak...
Aku jawab tak.. nnt mak datang bawak cake yer...
Tahun ini sambut ala kadar jer... Ayah kerja, bob pon tak de pergi PD...
Tak kisah sgt pon sbb dah dapat samsung Tab...hahahahaa

Tengahari mak datang bawak cake & hadiah...
Mak bagi jam Baby G... Tapi mak beli wane pink lah... mungkin mak ingat anak die nie remaja lagi kot...

Tq mr google

Aku rasa cm tak bez.. so ajak mak g balik kedai yang mak beli jam td dan tukar..heheheee
Amik warna itam... Betullah aku nie banyak cekadak!!


Hanger tu tk sepatutnya berada di situ...hero nie mmg suka kain hanger

Tq mak 4 the cake


Yeh maro potong cake

Ziqrie dah ready nak tiup tau


Habis jer lagu dengan pantas zq tiup cake





Gembira sgtkn dapt tuip cake

Yeh Zq yang potong

Happy birthday mama

Nak cium mama

Sebelah pulak

Tq mak

Nak peluk lagi

Nak cium mama lagi

Sayangnye

syg opah pulak...


Terima kasih semua.. minta pada Allah semoga aku akan di panjangkan usia , semakin mencurah2 rezeki diberi kesihatan yang berpanjangan sihat tubuh badan dan mudah2an keluarga aku sentiasa berada dalam kegembiraan... Dan kalau ada rezeki dn izin dariNYA nak tambah cahayamata lagi tahun ini... AMIN... 





2 comments:

Yanti Othman said...

happy birthday izan.. moga panjang umur dan murah rezeki..

Izzan Yong Rosdin said...

amin..tq kak..

Popular Posts