Monday, February 13

Ziqrie & Pm care

Hari Khamis lepas 9 Feb 2012 amik 1/2 day sebab nak bawak ziqrie pergi hospital check mata... 
dekat atas kelopak mata dia macam ada ketumbit, tapi yang peliknya ketumbit tu dah dekat 3 minggu tak pecah pecah lagi..  Risau pulak...

Pagi tu call PM care nak mintak GL latter.. punyalah lemau selepas fax 2 jam aku call staff die ckp tak terima.. lelaki lemau nama die Mustakim die suruh aku fax semula.. lepas 1 jam selepas fax dia cakap masih tak terima... uuiissshhhh mendidih darah aku, aku ker die suruh aku fax semula.. kepala hotak dia.. 
tak pon die kata mungkin dah terima tapi nak check 1 per 1 banyak jadi kesimpulannya die pemalas syaitan nirojim dan makan gaji buta.. dan menyusahkan hidup aku.. lepas kene maki sebakul dengan aku yang tak perlu aku nytakan apakah makian tu.. die fax.. boleh pulak.. buduh mu jaten berukkk!!!

Tq mr google

Berbalik pada cerita bawak ziqrie ke hospital, pagi tu dah buat appmnt dengan  pediatrician dia Dr Wong.



Peace
Mula mula dr kata ketumbit tapi aku cakap dah 3 minggu hari tu ada dua dua belah mata tapi sebelah dah ilang... terus dr tu cakap kalau macam tu mungkin kelenjar.. die bagi ubat sapu dalam masa seminggu kalau tak ok bawak semula pergi hospital dan nanti ada tindakan susulan kalau perlu operation kita operate... Aduh luluh hati bile dengan perkataan operation :((


Seronok bayak toys




Ok pergi amik ubat dan balik, harap harap ziqrie ok dan tak payah pergi hospital lagi dah tak nak lah duduk hospital.. :(








1 comment:

Yanti Othman said...

moga ziqrie cepat sembuh..

Popular Posts