Friday, March 2

Birthday Lagi

Hari selasa pukul 4 -5pm ada CEO Conversation dkt office..
Sajer Dato' Ceo nak borak borak dengan staff pasal perkembangan company..
Dengar dato borak borak sampai lah pukul 5.15pm lepas tu ada makan makan, tapi aku maleh
nak makan dekat bawah, aku amik roti dan kopi bawak naik atas sbb memandangkn lagi 15 minit nak balik, yaahhoooo  aku nak cabut in time 5.30pm...

Aku buka jer pintu..aiikkkk apa dah jadi???
aku nampak atas cubicle aku penuh dengan belon tergantung gantung...
Aku dah agak dah mesti dorang buat surprise birthday utk aku... dan mastermind nye mesti fatin...(Tq fatin, lurve u)


Aku masuk jer semua nyanyi lagu birthday kat aku...
Dan yg tak syok nye, aduuuhhh aku punya terharu tuuu sampai terkeluar air mata...
tak sangka beb member sanggup sambut birthday aku sampai cm ni sekali...
tulah namanya airmata kegumbiraan... korang mana tau...!!!!

Siap ada cake... dan yg bestnye lilin 4 batang so aku baru berumur 4 tahun.. Tq fatin & kak niza kerana mudakan saya semula...

Dan mereka nie telah tukarkan tempat aku penuh dengan flower petals....dan ada member aku cakap dekat bursa cubicle aku yang paling cantik..hahaha.. mana tak cantik aku dah rasa cam dekat taska dah penuh dengan belon dan warna warni...






Korang ada????

Tak tau apa nak ckplah perasaan masa tu... seronok sgt sbb bos dah belanja makan, kak niza & fatin pon dah belanja makan so mmg tak expec pon dorang akan buat cm gini walaupon 2 orang officemate dah terkene cm nie.. lagipon masa lunch dengan fatin & kak niza minggu lps.. fatin ada cakap kat aku..

Fatin : Kak izzan, kite org belanja makan jerlh yer... sbb dah tak syoklah nk buat surprise dekat kak izzan, kak niza dgn beng choo dah buat.. so mesti kak izzan dah dpt agakkan... so dh tak bestlah....

tapi.........ceh..... tu yang air mata tak reti ddk diam tu... lagi pon dorang buat hari selasa... birthday aku dah 4 hari lepas... sbb tu mmg tak sangka sgt tu... WWWAAAAAAAAAA




tengok petal roses meja aku sangat wangi




Si fatin dengan kak niza baik punya plan.. Dorang pergi belon2 nie masa lunch time, aku pon boleh pulak masa ari tu tak nak ikut dorang lunch sbb tak sedap perut + nk tunggu orang datang bersihkan whiteboard bos aku, dan org tu janji nak datang  time lunch tapi hampeh tak dtg pon...lps lunch baru datang.. Dan masa kol 3pm fatin kate die & kak niza ada training, rupanya keluar pergi beli bunga.. patutlah hari sebelum tu ramai yang tanya aku punya session utk CEO conversation pukul berapa... rupanya ada udang di sebalik batu... CCehhhh nie mmg betul betul terkene ni... Padan muka salu kenekn org hari nie orang kenekan aku pulak...









Terima kasih yer kawan kawan semua.... saya menjadi speechless tak tau nak cakap apa.... cuma nak cakap tahun depan buat lagi yer & beli bear yang sebesar aku yer... Lurve all of you!!! 
Dan betul tak aku cakap tahun nie aku sangat murah rezeki dan mudah2an biar sampai biler biler... AMIN


Bunga nie aku dah bwk balik, tp pakcik kuning nie aku letak kt office

No comments:

Popular Posts