Friday, March 2

Al-Ulfah, Ampang Jaya

Haluuu...... Officemate aku fatin cerita dia pg makan nasi arab dekat Ampang Jaya..die cakap kt kedai nie lagi sedap dari kedai nasi arab yg fofular kt kg pandan tu...

Jadi disebabkan semlm lapa tahap gaban, aku ajak lah En Hubby nk g try makan kat cini...
Kalau korang nak g, daripada ISKL dekat ampang jaya dpn sikit jer.. ada tempat makan sebelah SPCA, Kedai nie no3 dari hujung betul2 berhadapan dengan kedai Tutti Frutti...



Hiasan dalam kedai nie biasa biasa jerlah.. tak delah sampai ko rang rasa cm korang pergi makan kt arab.. aku masih sedar aku berada di ampang..hehehe





Sementara tunggu makanan mari bergamba utk bg si kecik nie ddk diam... kalau tak karang.. 
''mama nk yon''



.



Aku order Lamb mendi, En Hubby makan chicken mendi..
Untuk Lamb harganya RM 15.00 dan Ayam RM12.00

Chicken Kok kok

Lamb Embek


Bagi aku nasi nie sedaplah.. die tak terlalu kering macam dekat kg pandan tu.. ok lah dengan selera orang malaysia... ziqrie pn makan banyak gak... cayalah anak mama layan nasi arab...


Dekat sini ada jugak jual air teh arab.. manggo juice tapi aku tak order sbb semua air nie die +  yogurt kembang tekak aku, aku order air dekat kedai sebelah jer.. aku rase tokey nya org yg sama..




Huhuhu licin beb.. mmg puas hati + mmg tengah lapa.. 
Lepas makan sambil tunggu nasi turun, datang mak cik jual kudapan... Rembat 3 pek.. 3pek RM10


Nak bergamba lagi ziqrie nak buar peace, tapi tak boleh gak..geli hati pon ada..hahahaa
sampai naik juling mata die..






Peace!!!


So klu nak try boleh lah dgt makan dekat sini tapi kedai nie tutup tau hari isnin....
selamat mencuba yea...




No comments:

Popular Posts