Wednesday, May 16

Bob Birthday 2012


Happy Birthday to you
Happy Birthday to you
Happy Birthday to you
Happy Birthday to shahreezal
Happy Birthday to you


Minggu lepas kami sekeluarga pergi sambut birthday my only brother!
my little brother, walau pon umur die dah 22 tahun 
tapi bob tetap budak yang kecik pada mata aku...
walau pon die lebih tinggi dan besar dari aku..hihi

Jadi setelah mendapat arahan dari Mr Director 
suruh buat booking kat Red Box pavi....
hari sabtu 12 may 2012
kami pergi petang dalam pukul 6 sebab
Mr Director kerja....

Aku sampai dekat pavi lebih kurang pukul 5.50 petang...
dah siap2 parking kereta baru aku perasan Mr Hubby masuk 
dekat entrance yang lain dari yg selalu kite orang masuk
Adooiii dari tempat parking tu jauh giler ok nak sampai 
dekat redbox... 
aku rasa dari hujung ke hujung....
aku dah cakap dekat mr hubby nanti balik karang
mesti problem nak cari kereta sebab kita orang masuk 
ikut jalan dalam shopping complex
karaoke session habis dalam pukul 11pm cam tu

Tapi hubby kata tak per nanti boleh cari...
kalau nak tau boleh ker tak kita orang cari kereta baca sampai
habis entry okey.....


Bersepau jugak lah aku 1/2 jam tunggu kt luar.. sebab bilik penuh 
rasanye.. orang tak reti reti nak berambus keluar....
pastu dengan dorang nak kemas lagi.. 





Amik gamba dulu lah... dorang nie lembab...
dekat pukul 6.30 baru lah sampai turn kite orang...
satu lagi kan dulu aku pergi samer jer tuk 6 pax jugak
tapi bilik besar siap ada toilet lagi...
kali nie pergi bilik kecik.....
mungkin sebab dah tak de bilik die main sumbat jer aku kat maner-maner
die suka... hampeh bayar mahal.... 
bile cerita bab makanan pulak hadoooiiii semua x sedap
nak amik gamba makanan tak kasi...
maner punya tukang masak dorang amik pon tak tau....



 Maaf lah yer.. kualiti gamba kurang memuaskan, bukan sebab camera sbb tangan tak reti nk tukar setting..
Arieff Ziqrie nie kalau atok die ada... dengan aku pon die tak peduli.....


Yezzaaaaa nyanyi dengan penuh semangat ....

beday boy.. nampak x cover perut ok..haha



Korang tegok lilin die.. hahah aku beli dekat kedai kek tu.... harga murah jer RM5.90 ada 6 batang
tapi letak 4 batang jer sebab kek kecik kan....


Yesss bersedia untuk di bakar, dan hasilnya














Tadaaaaaaaaa....... hahaha dah macam bunga api time rayakan.... kite org bakar 1 dulu
api besar.. pastu bau busuk...cm bau mercun tu..... pastu dah tk bakar takut nnt terbakar 
pulak Redbox tu.... pastu guna candle biasa jer.... Happy Birthday Bob....








Yerrr dan ini adalah biasa yer... siapa punya birthday harus dikongsi bersama ziqrie...





Lepas habis sesi tiup-tiup kek bob dapat hadiah.....
sorry lh bob tahun nie tak de hadiah lah..
akk kering kontang bulan die....
baru lepas renew road tax kereta.....
tunggu next year ky..hahaaa


Bob nie badan jer besar, hati kecik.. dalam hati ada taman. nielah die
mama boy.. ciweeekkkk
baca card pon nangis...adoooiii haiii






Abg yg badan sasa nie sepupu aku, datang disaat akhir... rasanye single lagi
kalau berkenan nak buat menantu bg tau aku yer...




Tapi yang nie tak boleh yer nak buat menantu... its mine!!!








Yang nie pon tak boleh di buat menantu.. nnt perang dunia ke-3 melutus....
tapi kalau rasa diri tu kuat dan berani TRY !!









 Masalah kalau pergi pusat karaoke tersalah pilih 
lagu yang mendayu-dayu @ tangkap leleh akan jadi seperti gamba-gamba di bawah ini....












Orang nyanyi aku buat susu ziqrie sbb bosan tahap gaban...

Cars yg ziqrie pegang tu baru beli... ziqrie sempat ngorat atok pergi 
beli cars... tau-tau 2 handsome boy dah ilang....


So kite org penat melalak sampai pukul 11.00 malam....
dan seperti yang aku jangkakan...... tk tau letak kereta dekat maner..sbb 
masa datang ikut jalan dalam shopping complx.. bile balik pintu semua
dah kene kunci dan main agak-agak jer letak kereta dekat maner....
bile tanya guard.. guard tunjuk lif dekat luar kite orang pon ikut jerlah
tapi salah...... last-last biler tak jumpa ttaaadddaaaaaaa




Tq pakcik tolong carikan kereta.. yagn aku ingat kite orang parking dekat B2.... syok gak pusing-pusing 
dalam parking Pavi.. korang ada????
















2 comments:

fafa said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Apa Pun Tak boleh Lah...!! Huh..!!!

Popular Posts