Wednesday, May 2

Sepetang di Pejabat

Hadddoooiiiiii tolong mak nak...

Mata aku mengantok giler hokey, td lunch pergi gym
semangat baru aku fatin dn kak niza....
kami semua nak kuyus hakhakhak....
tu yang bahana die sekarang nie.. mata nak kene tongkat dengan
batang mancis...

bile cite pasal gym kelaka.... kak niza n fatin sibuk-sibuk
nak pergi gym, nak kecik kan aper yang besar
aku pon memang nak join.....
Balik jer aku pon cakap lah dekat mr hubby
aku nak join member-member opiz pergi gym

Ada ker jawapan die ''Tak boleh''
kecewa mak, habislah nanti kawan-kawan aku kuyus
sebesar jari kelingking aku gak sebesar ibu jari kaki..........

Jadi 2..3 hari tu aku pujuk lagi mr hubby.. merayu nak pergi gym
punyalah merayu siap aku buat tarian arab lagi ok.....
hhaaaa tak delah aku tipu jer...

last-last die kata ''yes tapi dengan syarat mr hubby kata pergi gym
tapi tak boleh mandi......;;

mula-mula aku tercengang jugak busuk argh aku kalau tak mandi
tapi aku okey kan ajerlah, baik tak boleh mandi dari tak boleh pergi gym kn....

Jadi sekarang kami pergi gym masa lunch...dan yang happy nye
dekat gym semunye dikongke oleh wanita......
hahaha lelaki pon takut nak masuk....

Walau pon tak lama sangat kite orang bersenam tapi oklah kan
dari tak buat langsung kn....
Umur dah nak masuk dekat 30-an nie
kene buatlah aper yang tak pernah buat dulu kan....

tapi harap-harap usaha nak pergi gym nie akan berterusan
sebab standart aku lah hot hot chicken shit....

Tapi azam sekarang kurus balik cam zaman dahulu kala....
Cam anak dara gitu.....












No comments:

Popular Posts