Friday, June 8

Jumaat yang bahagia

wweehhhaaaaa hari nie aku tak  kerja.. aku MC sebab??
aku pening kepala lah... so aku pergilah klinik...
bile aku cakap pening kepala doctor tu cek lah tekanan darah aku
die kata tinggi sikit... 140/80 pelik aku.. sebab biasnya sebekum ini kalau pening sebab aku
ada tekanan darah rendah aku memang ada tekanan darah rendah sejak zaman anak
dara lagi.. tapi bile dah tak de dara ini darah jadi tinggi pulak..haha
doctor tu tak de cakap aperlah cuma die suruh berhati-hati sebab family sebelah mak aku memang ramai yang ada darah tinggi....

eemmm aku lupalah nak cite dengan korang...bos aku kan nak benti kerja :(
aku memang dah agak dah dienak benti sebab tiba-tiba suruh aku cek balance cuti die.. die nie jarang cuti salu kalau cuti pon masa nak xmas jer tapi hari tu cuti pulak.. mengejut plak tu..suruh aku update cds acount die lah... tapi yang paling ketara bile surat tuk sambung contrac die tak pas-pas dekat HR...

Sedilah sebab die nak benti aku dah dekat 5 tahun kerja dengan die.. die nie baik...
So far selama aku keje dengan die tak pernah nak marah-marah... cool jer..
aku cuti sebab anak sakit ker, anak aku masuk hosptal ker die ok jer.. aku nak balik awal
pon die ok....takut pon ada, iyerlh lepas die benti nanti mesti ada bos baru kan yang gantikan die
kalau orang tu cam die ok lah.. kalau dapat yang hampeh???

Waaaaaaaaaaaaaa.. nanti lah ari tu aku dah te mood nak cite pasal birthday die yang kite orang
sambut tapi sebab die dah nak benti nanti aku upload ky... :((

2 comments:

Yanti Othman said...

such a big loss to the company..
nanti plan for a grand farewell ye..

Izzan Yong Rosdin said...

eemmmm :((
ada yang nk sponsor ker kak?? :)

Popular Posts