Thursday, September 6

Happy Birthday Mr Z

26 August 2012 yang lpas Mr Z dah 30 tahun...heheee
Sambutan kecil-kecilan jer dekat rumah mak..
Tapi kami sambut awal sehari 25 August 2012 sebab ari tu
bob menjamu kawan-kawan die ke rumah mak
jadi mak main lah masak-masak.....

Untuk memeriahkan lagi birthday Mr Z aku jemput
sekali MIL aku join... mesti Mr Z sukakan sebab mak
dia ada sekali...

Mr Z tak tau pon kita orang nak sambut birthday dia...
jadi lepas semua kawan-kawan bob balik... Mr Z pon
tengah leka tengok tv... Seperti biasalah pembawa kek
yang berpengalaman bawa keluar kek... :)


Setiap kali orang punya birthday ini dia pembawa kek... aku dah
lantik die seumur hidup....hahaa


Lepak bersenang lenang tengok tv yer


Gamba tiup lilin tak ada... gamba blur... aku memang sakit hati
betul dengan cemera aku nie....






Happy Birthday Mr Z.... semoga panjang umur, di kurniakan kesihatan yang berpanjangan,
sentiasa dilimpahi rezeki yang tak putus-putus... AMIN......





No comments:

Popular Posts