Wednesday, September 12

Heellppp!!!

Aduhailah mata mengantok sesangat nie...
Aku pon tak paham lah kalau bulan puasa ari tu iyerlh mengantok
nie bulan tak puasa pon mengantok.....

Dulu selalu okey jer, tak pernah pulak mengantuk masa dekat opiz
mungkin tak sebab pembawakan budak dalam perut nie...
Semalam tido awal pukul 10 malam aku dah tido..

Punyalah penat semalam balik kena masak, semalam aku masak lemak ayam jer
pastu goreng ikan kembung.. lepas makan aku terus landing .....

Perkembangan baby dalam perut alhamdulillah semakin berkembang...
perkembangan baby ai yang dekat rumah tu ziqrie semakin macam-macam
banyak sangat mulut, kalau dekat rumah jangan lah nak cakap yang bukan-bukan
semua di ajuk balik, balik jer rumah die cerita aktiviti die dekat rumah wan,
saper-saper yang menyakat die pon die cerita.....

Ayat kegemaran die sekarang ...... "papa wat per?''
Bila papa jawab "lipat kain"
pandai pulak die jawab.... ''eh papa isap rokok lah......lipat kain pulak''
Cute tak? dah tau tapi tanya....

Macam-macam lagi lah perangai die.. tapi sekarang aku tak boleh tinggi suara sikit
mulalah badan lembik macam agar-agar.. mungkin sensetip kot dia nak tau die nak ada
baby.. tapi pandai bile malam nak tido... zq nak tido ngan adik... sebelum tido pon letak
telinga kat perut aku panggil adik.... bila denga adik bergerak die jadi teruja.... hahahaaa

Okalh kan sikit-sikit nanti kalau adik keluar tak de lah die terkejut sangatkan...
Harap-harap semua akan okey nanti... Amin


No comments:

Popular Posts