Monday, September 3

Selamat Hari Raya

Hehe... baru nk bercerita pasal raya walaupon dah 2 minggu menyambut
lebaran.... Nak buat macam mana baru ada mood...

Tahun ini dengan rasa bangganya nak bagi tau satu aper pon aku tak buat
semua nya mak yang buat.... kalau tak tahun-tahun lepas aku adalah orang
yang paling semangat membuat biskut kalau nak raya tapi tahun nie aku
serahkan 100% pada mak.... aku tak ada moodlah tahun nie asyik mual-mual
jer... cian mak semua kene buat sendiri..heheee

Tema untuk tahun nie ialah merah.. kenapa merah?
tak ada sebab.... aku malas nak pilih warna jadi merah jerlah
hhahahaaa


Ha... gamba nie tumpang amik dekat rumah orang, sebab tak sempat nak amik gamba 
dekat rumah sendiri... + aku tak ada mood.....

Pagi tu kami beraya dekat rumah mak ayah dulu, kemudian die rumah wan...
lepas tu ke rumah mertua... walaupon dari rumah aku ke rumah mak dan rumah
mertua dekat tapi siapa kata senang...... susah jugak yer bila ada yang tak reti bersabar
di hari yang mulia ini.... telefon beratus kali macam raya sehari tu jer... aku marah nie..Ok Stop!!!!


Versi ziqrie minta maaf dalam bahasa dia..hahahaa


Ini adalah keluarga bahagia aku.....


Ini keluarga besar sebelah mak....


SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR & BATIN


No comments:

Popular Posts