Friday, January 4

Bayu Beach Resort

Hampir  sebulan yang lepas pergi ke PD... Abang ipar ajak konon-konon ala family get together gether.....
Orang dah ajak , nak belanja kami ikut jerlah....

Janji semua nak berkumpul nak bertolak sama-sama pukul 10 pagi... last-last aku bersepau duduk
dekat rumah mak mertua aku sampai pukul 1.00 sangat sakit ati...Tu pon bertolak asing-asing
janji terus nak tunggu di PD sahaja sebab angin aku dah tahap kepala....

Bila semua dah ada di PD barulah sama-sama check in....
Aku berkongsi appment 2 bilik dengan kakak ipar aku, lepastu baru lah keluar
pergi makan lapar nye perut Allah jer yang tau.....


Makan lunch pon dah lewat lauk seua tinggal saki baki jer... Terlalu lapa tak teringat pon 
nak ambil gamba.. mana kedai yang kita orang makan tu pon aku tak ingat apa nama die..hahaaa






Kononnye malam tu nak buat bbq tapi tak ada rezeki petang tu hujan pulak terulah membawa ke malam
jadi main bakar-bakar depan pontu hotel jerlah.. ini pon aku tak amik gamba.. sebab aku tak de mood....
Lepas jer makan yang lelaki semua pergi memancing aku balik apa lagi masuk tido lah.....




Keesokkan harinya bangun pagi siap-siap nak pergi sarapan bangun pagi tengok view laut arrgghhhh
sejuk jer mata dan hati... bangun pagi yang sangat happy...





Gamba nie aku saja besarkan sebab aku nampak kurus..hahahahahaa



Bila sampai dekat coffee house nak cari tempat duduk pon susah orang ramai sangat iyerlah
cuti sekolahkan jadi terpaksalah duduk dekat luar... makanan ada banyak tapi tak ada 1 pon yang berkenan dekat tekak aku ini...



 Lepas habis jer makan terus pergi pool mandi lepas tu pergi laut tapi aku ngan ziqrie tak mandi
kami duduk main pasir jer...






Lebih kurang lepas lunch bersiap-siap tuk balik semula ker KL!









No comments:

Popular Posts