Wednesday, September 3

Birthday Ayah & Mrz

Hahahaha senangkan buat 1 entry aje...

Birthday ayah 31 July dan birthday Mrz 26 August.

Cerita pasal birthday ayah dulu.. Aku beli pizza dan mak buat mee soto tapi gamba tak amik, biasalah aku tak berapa nak rajin pegang phone.. Gamba yang ada pon ehsan dari Mrz..


Pijja... Pijja


Carrot cake + brownies


Ini sangat biasa, siapa punya birthday 2 orang ini akan tolong tiup lilin tanpa di paksa.


Happy Birthday Ayah!


Untuk birthday Mrz aku beli cake sepotong jer jadi kami kongsi ber4 bukan kedekut tapi tau sangat beli yang besar nanti berbulan-bulan cake tu duduk dalam peti ais.. 

Happy Birthday my cinta hati... Auuuuuwww

tapi yang lagi best birthday Mrz aku yang dapat hadiah, Aku sengaja cakap dekat Mrz aku nak beli jam Guess saja mengada nak jam baru..  Tak sangka dapat betul-betul..


Hahaa... Die beli aku 2 Mrz cakap 1 tu sebab aku mintak, dan 1 lagi advance anniversary yang ke 6 tahun, aku suka sangat tapi tulah orang lelaki beli jam sampai 2 tapi dua2 Guess..hahahaaa

 i L.O.V.E you! 






2 comments:

Raz said...

bestnya dpt jammm

Izzan Yong Rosdin said...

Razfira : Best..best.. tambah best sbb orf punya birthday yg bg hadiah..hehe

Popular Posts