Friday, September 26

Muzium Diraja & Titiwangsa

Cerita hari sabtu lepas, Aku bangun pagi Mrz cakap mak mertua ajak pergi titiwangsa saja bawak anak-anak main dekat sana, kakak ipar aku pon pergi sama bawak anak dia yang kemba tu. Aku dah lah pagi tu nak buat donut nak tak nak memang kene tunggu lah sebab aku tengah tunggu donut aku kembang.

Goreng donut semua lebih kurang pukul 12 baru keluar dari rumah, aku cukup tak suka kalau buat berda tergesa-gesa ini.. Nak pergi baru nak cakap, kelam kabut aku, laki aku senang lah die lepas diri dia jer, aku nie nak kene siap kan anak-anak dengan nak buat susu lagi dengan nak siap kan bekal susu ngan air anak lagi, lepas tu aku naik kereta ziqrie dok membebel cakap kenapa mama makeup lama sangat... iusss saba izzan... saba...

Sampai titiwangsa cantik cuaca tak panas mendung jer..


Patutllah mak mertua aku beriya-iya suruh datang jugak rupanya dia masak nasi lemak, ada meehoon goreng jugak.. banyak die masak...


Sebelum main kita makan dulu.


Macam mana nak panjat kaki macam tu dik..




Gayut nanti boleh tinggi...


Semangat


Come to mama..


Wah banyak happy



Yehhh



Adik cakap ape tu dik sampai melopong mulut


Buat muka... tampa karang



Busuk mama nie..

Dah boring duduk dekat titiwangsa aku ajak Mrz pergi muzium Diraja, saja nak merasa masuk istana..


Bayaran untuk masuk ke sini
Dewasa - RM5
Warga Emas  - RM3
Kanak-kanak- RM2


Bergambar dulu sebelum masuk dalam istana


Macam terbalik jer gamba ini patutnya dekat atas..hahaa


Seronok sangat dapat pergi istana ini


Masa ini panas boleh tahan, tapi istana punya pasal ku gagah kan jua


Ada gaya permaisuri tak??


Ini gamba masa nak balik, tu aja gama yang aku ada,dalam istana tak dibenarkan amik gamba..
Korang boleh lah pergi bawak anak-anak boleh lah merasa masauk istana kan..


My happy family.. Alhamdulillah..


Ini gamba mak mertua aku amik dari belakang... dia kata seronok tengok anak menantu jalan pegang tangan.. aawwwww!

Bye!









No comments:

Popular Posts