Thursday, July 12

I'm pregnant

Hahahaha sangat tak sangka, sangat tidak diduga....
Mula-mula langsung tak sangka langsung pregnant walau pon
memang dah lewat period bulan lepas, last period bulan may
Tapi walau pon dah lewat sebulan ++ period, aku okey jer
sebab period aku nie memang jenis ikut suka hati die jer dari 
zaman anak dara lagi....

Tapi bile dah masuk bulan July nie aku berkira-kira jugak lah
selalunya kalau bulan lepas tak period bulan berikutnya mesti akan
period dan selalunya pada awal bulan.... Tapi dah 7hb yang di 
tunggu tidak kunjung tiba..

2..3 hari sebelum tu ada jugak aku cakap kt mr hubby pasal period
aku nie die cakap tak payah check period awak kan memang 
salu tak betul......ok fine!

So masa hari sabtu lepas aku keluar bertiga dengan mak dan ziqrie
pergi wangsa walk ingat nak cari seluar tuk ziqrie tapi ziqrie
buat perangai menangis, macam-macam ragam aku terus ilang 
mood... mood jadi kemut... Jadi lepas makan nak keluar dari 
wangsawalk aku terpandang guardian terdetik pulak dalam hati 
nak singgah dan beli pregnant test.......

Setiba di rumah terus semangat nk buat test.. mula-mula keluar
1 line jer.... tp bile aku masuk lagi sekali dalam toilet aikkk ada
2 line.. ha??? tapi yang 1 line lagi tu sangat tak clear...
Amik telepon terus call mr hubby, hadooii sangat tak sabar kan...
yang tak boleh blah call bagi tau siap nak sedih dan menangis 
die punya feeling tu sama cam time pregnant ziqrie..hahaaaa

Jadi untuk mengompem kan yang aku nie betul-betul pregnant
aku ke klinik... yahoooo im pregnant again!!! Alhamdulillah
Dah nak masuk 8 minggu... 



Tapi pregnant kali ini berbeza sikit masa pregnant kan 
ziqrie dulu, masa ziqrie seawal 3 minggu pregnant 
aku dah dapat tau sebab asyik muntah tak henti-henti
tapi kali nie dah masuk 8 minggu alhamdulillah tak ada
aper-aper alahan cuma 2 hari lepas aku demam dan 
rasa tak sedap badan... 2 hari MC duduk rumah aku
asyik melepet jer, hari ini pon terpaksa jugak datang
opiz walaupon badan ini mintak tilam dan bantal busuk...

Jadi flight tiket yang sudah di booking ke langkawi
percutian bersama rakan-rakan tahun hadapan 
terpaksalah di lupakan
Waaaaaaaaa ......................... :((










3 comments:

Yanti Othman said...

alhamdulillah.. tahniah izan.. happy for you :0

Izzan Yong Rosdin said...

Terima Kasih kak yanti :)

Buaian Berendoi Berhias - ANR Cradle said...

tahniah zan!!!! leh lah nak buaian berendoi ya...hahahahaha..gegirl kot yg nih..

Popular Posts