Thursday, July 19

Tosey sardin

Nie cerita pasal preggy mama lagi :)
Semua mula dari fatin lah, minggu lepas sarapan
dengan fatin, aku dah order roti canai, tiba2 fatin order
tosey sardin... Masa die makan tu aku tak de rasa aper-aper pon

Tapi dah selang 2...3 hari baru aku teringat-ingat tosey sardin
fatin... Hari selasa lepas masa aku MC lepas pergi
klinik aku ajak ziqrie lepak kedai mamak layan tosey sardin :)


Dah boleh harap dah anak bujang aku tu, kalau setakat nak
teman lepak dekat kedai mamak......
Sekarang dah pandai pergi kedai mamak dah pandai
order, nak roti (roti canai) dan air bina (ribena)
Tapi last-last ziqrie pon makan tosey sardin :)

Sejak malam semalam sebelum nak tido dah siap
plan pagi ni nak sarapan tosey sardin...
Alhamdulillah dapat, gumbira nye hati :)


Pelik-pelik betullah pregnant kali ini, mudah-mudahan
baby girl lah yer, sebab berbeza betul masa mengandungkan
ziqrie dulu.... 100% lain...




2 comments:

Yanti Othman said...

bestnya kalo girl ye.. insyaAllah akak dokan ye..

Izzan Yong Rosdin said...

Aminnnnnn... tq kak

Popular Posts