Thursday, January 10

34 Minggu dah...

Pagi tadi ada checkup cam biasa dekat klinik.. Borak-borak ngan nurse dia cakap dah tak lama
dah zan, lagi 2 minggu ko cukuplah 9 bulan..

Terkesima kejap aku... Hahaaa boleh tahan sengal ubi.. adoi aku rasa aku cam baru masuk
8 bulan rupanya dah nak masuk 9 bulan.. tapi memang aku ingat due date aku 23 Feb 2013..
Sebabnye aku rasa cam ada sebulan lagi...

Ingat sebulan tu lama ker? nak ke 9 bulan nie pon aku rasa kejap.. Tapi alhamdulillah sebab
kali nie pregnant tak pulak kaki membengkak kalu masa ziqrie dulu masuk 7 bulan kaki dah
macam kaki gajah dah... tekan jer masuk ke dalam nak balik ke bentuk asal pon lambat..

Iyerlah ek mengandung semua anak lain-lain kaedahnye semua tak sama....
So far persiapan baby so far semua dah cukup cuma botol susu jer tak beli lagi
lagi pon tak banyak sangat barang nak beli semua guna balik jer barang-barang ziqrie..
Semua masih ok lagi cuma baju adalah beli 2...3 helai yang baru untuk adik....

Harapan jangan bersalin lah dalam masa terdekat ini.. Sebab aku dah plan nak pergi holiday
ke Pd..hahahaa.... tapi bag baju memang sentiasa aku bawa bersama.. manalah tau tiba-tiba
nak bersalin plakkn.. benda-benda yang tidak dijangka... Jadi korang doakan semoga semua
selamat,sihat dan berjalan lancar yer.. Amin..

1 comment:

Raz said...

owh x lama dah... semoga semuanya berjalan lancar

Popular Posts