Friday, January 4

Garuda Nasi Padang Kg Baru

24hb Dec yang lepas aku amik cuti sebab pemalas giler nak pergi kerja, member-member
opiz pon semua amik cuti... Jadi tengahari tu mak kata ayah ajak pergi makan nasi padang 
dekat kg.baru, aku on jerlah tapi mr z tak de.. die kerja... jadi kami berlima sahaja..





Dalam daun nie tapai pulut, tapai memang peberet aku tapi sejak berbadan 2 ini takut nak makan
jadi dapat tengok jerlahkan...


Ayam kampung goreng rempah





Macam-macam jenis lauk ada tapi kedai sini konsepnya lain sikit dari dekat indon, kita 
pilih lauk apa yang kita nak.. kan kalau dekat indon die lambak kan semua lauk atas meja kan
kita bayar apa yang kita makan..



Jadi konsepnya amik sikit tapi ada pelbagai, jadi semua boleh rasa




Nasi yang tak habis tu nasi aku, pelik lah sekarang ini makan selalu sangat membazir
semua tak habis mungkin sebab dah puas aku melantak non stop masa 
awal pregnant dulu kot.... aku dan bosan nak makan... tapi kalau time tak mengandung 
nak makan jer tak nak pulak tak de selera...kan...kan..... 


So far hanya sekadar ok jerlah makan dekat sini tak delah sesedap macam makan dekat indon
tapi korang yang rindukan masakan padang boleh lah try.... bolehlah ilangkan rasa mengidam..heheee

2 comments:

Unknown said...

sedapnyaa..sy pun memang suka dgn nasi padang ni *salam kenal* :)

Izzan Yong Rosdin said...

Salam perkenalan Nurhayati :)

Popular Posts