Tuesday, February 21

Mood yang ilang telah kembali

Hellllooooo  pagi selasa yang nyaman... sekarang mood yang kemut minggu lepas dah ilang mood yang segar datang balik nak update blog.. Alhamdulillah hati ada banyak senang oooo, mak dah selamat operation dan dah keluar hospital.. Minggu lepas memang penat sangat.. Balik jer kerja terus pergi hospital ,tunggu emak pastu balik rumah kene masak En Hubby nak makan, kene lipat baju kemas rumah yang bersepah tu baru anak sorang tu,, tapi apalah nak kira sangat eh kalau nak bandingkan emak melahirkan dan membersarkan kita.. Kira aku jaga mak baru sebesar kuku dekat jari kelingking...hahaha... Nnt aku update pasal mak dekat hospital yer... Next entry Insyallah..

Sebenarnya entry nie dah lama 2 minggu lepas, tapi baru dapt nak kongsi dengan semua..
Biasalah hari ahad, hari untuk rehatkan diri, tak de plan duduk rumah jerlah.. Tgk cartoon lagi...!!!!!!! Disney Channel, mickey mouse, Car.. semua cartoonlah.. dari pagi ke petang bawak ke malam, sambung esok pagi. Aku pon dah siap boleh hafal jalan cerita cartoon tu termasuk lagu lagu mickey mouse tu... Kadang kadang aku rasa aku dah macam tikus cam minie mouse tu... dah hari hari mengadap jer muka dia..

Tq mr google
Lepas dah terlalu boring tengok cartoon, tak de apa apa aktviti ajak En Hubby bergi mandi pool.... Hari tu ada beli life jacket untuk ziqire die pon tak pernah try... so jom kita try :)


Tiup jgn tak tiup syg



Masa turun minggu tu ramai pulak orang dekat pool salu tak de orang, mungkin tengah bulan orang dah tak de duit nak keluar berjimba jimba so semua cam aku duduk rumah jer.. Tapi ziqrie ngan En Hubby jer yang mandi.. aku tak mandi takut sebab tak pandai berenang,walaupon aku rase kalau aku masuk air takat takat bahu aku... Emmm tak perlah dapat tengok anak happy main air aku pon dah rase happy cam aku buat kuak lentang 10 rouund...

Ramai pulak


untuk keselamatan diri..

Masa nie berani berani takut nie






Peace!


Hai mama




































Lama jugak 2 beranak nie beremdam dekat 1jam 1/2 tapi tak rasa pon masa berlalu sebab seronok tengok gelagat ziqrie.. sekarang dah macam macam.. Kejap ziqrie dah besar, aku pon makin tualah.... wwwaaaaaaa



















Gamba ini aku amik dari pool tingkat 2... Rumah aku yang kecik yang paling atas.. Memang lah tinggi tapi masa Merdeka tak payah nak berhimpit nak tengok bunga api dari KLCC duduk kat balcany rumah jer, nampak clear.. korang ada?? Hahahaa








No comments:

Popular Posts