Thursday, February 16

Boriinngg

Aduh hari nie rasa sangap.. Tapi sebenarnya bukan hari nie jer... minggu nie, minggu yang sangap!!!
mak masuk hospital  + kene operation :( Serba salah sebenarnya nak g kerja.. kalau boleh nak amik cuti nak tunggu mak dekat hospital walaupon mak tak de lah serius sangat pon.. Tulah ek kalau orang yang tak ramai adik beradik... So nanti nak beranak banyak banyak ker? huhuhuhu

Minggu nie pon keadaan kesihatan badan pon tak berapa nak syok.. Badan rase lemah + tulang belakang semua sakit.. pikir pikir kalau dapat pergi spa relax relax orang urut kan syok tak pon pergi holiday duduk dekat pulau kene angin laut.. uuiiiisssss lagi syoookk...

Banyak lagi gamba gamba yang tak update dalam blog.. idea ada tapi mood tak mari... 
lagi tak de mood bile pagi tadi tiba tiba termuntah pulak... preggy ker?? oooooo tapi dah check minggu lepas keputusan positif (-) abis tu yang mood kemut semacam nie kenapa??? ker ada panyakit lain??  Ya Allah minta jauhkan lah hamba mu ini dari segala penyakit.. 

Yang buat lagi bertambah tension tiap tiap pagi keluar jer nak g opiz dari simpang dekat ruma dah jem beriya iya.. pagi tadi siap boleh amik gambar, bayangkan betapa sangapnye aku dalam kereta... 

Masa aku snap 1st picture nie polis belum bukak 4 lane lagi. standart lah jalam macam kura kura.. 


Tapi korang tengoklah bile polis dah bukak 4 lane tetap jem, tu yang kurang paham tu.. kalau dulu bukak jer 4 lane berdesup kete semua pergi, tapi sekarang jem memanjang. Klu pukul 7am tu mungkin lah jugak mak bapak nak hantar anak pergi sekolah nie pukul 8am , nampak gayanya minggu depan aku kene keluar ruma lagi awal lah.. Asyik sampai lambat jer.. Jangan marah yer DAto' CEO saya keluar awal tapi jalan yang jem.. polis kurang pandai...hehehe (karang marah pulak polis, maap yer abang & kakak polis)



Cerita pasal bukak 4 lane tak gerak gerak 1 hal... Bas gemuk gemuk nie pon masalah gak.. Kalau bas metro tu apa entah yang die yg tunggu lama lama kat bus stop tu.. jadi tukun kat bus stop tu.. dah tak de orang naik jalan jerlah... pastu bas bas nie berhenti sebelah menyebelah.. 1 1/2 jalan tu dah jadi tempat dorang berhenti.. Tempat berhenti yang dah disediakan tak nak guna.. nak ikut senang dorang jer, pastu menyusahkan penguna jalan yang lain (aku r tu, sbb tu aku marah sgt nie) aku pon bayar road tax jugak lah ooiiiii, bukan ko sorang jer...


ok! sekian sahaja luahan hati di petang hari.. lepas nie nak balik pergi hospital teman mak.. cian mak dah dekat semuinggu duduk hospital, haaaa.... bile cite pasal mak kat hospital mak sekarang dekat kpj ampang puteri..  1 bilik 2 bed.. sebelah katil mak nie budak muda kene denggi.. addoooiii nie mak aku yang tension.. hahaha...boypren budak tu.. bertunggu tangga pulak kat hospital.... Malam malam bising buat kerja (paham paham sendiri, kalau tak paham call aku nanti aku story).. ketawa terkekek2 (mak aku cakap lah) bile mak aku tutup lampu bermula lah aksi yang tak sepatutnya... bile cerita sampai kat telinga aku, aku pon apa lagi complain lah dekat nurse nurse kat citu...  terus nurse g sound budak budak tu.. 

Nurse : Malam nie siapa tunggu??
Budak pompuan : Tak de sesiapa ( pada hal dah 2 mlm boypren tunggu, ayat cover line sbb bapak pompuan tu ada kt situ masa nurse tu tanya)
Nurse : Eeeemmmm.... malam nie kalau ada yang nak tunggu, perempuan jer yer.. nie wad perempuan orang lelaki tak boleh tunggu...

Eemmmm padam muka... Agaknye budak pompuan tu kalau kene denggi setahun pon tak per kot sbb boleh  berasmaradana kat hospital dengan boypren kan.. Rupanya nurse tu bagi tau yang lebih teruk dari tu pon ada.. Apa lah ek kalau dah suka sangat kawin jerlh.. Tapi tulah perkara kalau dah berselingkuh dengan syaitan memang lagi seronok... 

Klah nak balik dah.. nak pergi sepital.. tadaaaaaa....





No comments:

Popular Posts